Jautājumi un atbildes

What if I need to modify my order?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

What if I need to change my shipping address?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

Can I get same day delivery?

Lorem ipsum dolor sit amet, consectetuer adipiscing elit, sed diam nonummy nibh euismod tincidunt ut laoreet dolore magna aliquam erat volutpat.

NORDMEN veikalos

Pasūtītās preces iespējams saņemt NORDMEN veikalā.

Informatīvais tālruņa numurs : +371 28815751

Rīga, Kr.Barona iela 10, tālrunis: +371 67211415

Rīga, Kr.Barona iela 60, tālrunis:+371  67291803

Rīga , A.Čaka iela 40, tālrunis: +371 67283417

Darba laiks Rīgā:

P.- P. 11:00-19:00

Sv. 11:00- 18:00

Sv. Brīvs


Liepāja, Lielā   iela 13, T/C KURZEME, tālrunis: +371 63421135

P.- S. 10:00 – 20:00

Sv. 10:00- 17:00


Daugavpils, Rīgas iela 9, T/C SOLO, tālrunis : +371 65423410

P.- P. 10:00 – 20:00

Sv. 10:00- 20:00


Ventspils,  Andreja iela 7, T/C  Andrejnams , tālrunis: 63624708

P.- P. 10:00-18:00

S. 10:00-15:00

Sv. Brīvs

Omniva

Pakalpojuma izmaksas: 4.99 EUR 

Pasūtījumiem virs 120 EUR pakalpojums ir BEZMAKSAS. 

Piegādes termiņš: 1-3 darba dienas ( ja prece ir pieejama) kopš pasūtījuma veikšanas. 

Līdz 10 darba dienām, ja prece ir noliktavā.

Pasūtītās preces iespējams saņemt Jūsu izvēlētā Omniva pakomātā.

Sūtījumu no pakomāta var izņemt katru dienu, 24 stundas diennaktī. Sūtījuma saņemšanai nepieciešams individuāls durvju kods, kas klientam tiek nosūtīts īsziņā/e-pastā. Pēc durvju koda ievadīšanas pakomātā, atveras tā skapīša durvis, kurā ievietots Jums adresētais sūtījums.

Ja septiņu dienu laikā sūtījums no pakomāta nav izņemts, tas tiek nosūtīts atpakaļ preču nosūtītājam.

Omniva pakomātu saraksts: https://www.omniva.lv/privats/adreses

Atgriešanas un apmaiņas politika

Cik ilgs laiks var būt nepieciešams produkta atgriešanai bez defektiem?

Daudzām mūsu precēm ir naudas atgriešanas garantija. Ja Jūs nolemjat atgriezt nopirkto preci bez jebkāda iemesla, to var izdarīt 14 dienu laikā.

Šajā gadījumā uz produktu attiecas vairāki papildu nosacījumi. Izstrādājuma iesaiņojumam jābūt neskartam, tam jāpievieno visas autentiskās etiķetes un aizsargiepakojumi, un produktam jāizskatās tieši tā, kā tas bija iegādājoties. Ja sabojājat iepakojumu, Jūs nevarēsiet atgriezt kvalitatīvas preces un atgūt naudu pēc vairāk nekā 14 dienām.

Preci atgriezt var.

Bez maksas – NORDMEN visā veikalā

Neuztraucieties, Jums ir 14 dienas, lai to izdarītu.

Gaidīsim veikalā, lai atgrieztu vai apmainītu preci, jebkurā Jums ērtā laikā. 

Garantija

Visām precēm, kuras tiek piedāvātas mūsu veikalos, ir garantija, kuru noteic ražotājs saskaņā ar garantijas talona datiem. Gadījumā, ja Jums rodas problēmas ar preci, Jūs varat vērsties RAŽOTĀJA servisā vai veikala kur tika iegādāta prece, uzrādot garantijas talonu un čeku.

Garantijas tipi:

  • Pamatgarantija
  • Pagarinātā garantija

Pamatgarantija

Garantijas talons un čeks tiek izsniegti patērētājam, iegādājoties preci. Ar garantijas talonu un čeku Jūs varat veikt preces bezmaksas remontu norādītā garantijas termiņa laikā. 

Visām interneta veikalā NORDMEN piedāvātajām precēm tiek nodrošināta RAŽOTĀJA garantija. Saņemot preci, Jūs saņemat garantijas dokumentus, kuros ir paskaidroti garantijas noteikumi.

Ja garantijas termiņa laikā precei ir konstatēts ražošanas defekts, tiek veikts bezmaksas garantijas remonts saskaņā ar ražotāja noteikumiem. Šādā gadījumā Jūs varat vērsties preču RAŽOTĀJA servisā, kurš norādīts garantijas talonā vai veikala kur tika iegādāta prece.

Vēršoties servisā, ir nepieciešams uzrādīt garantijas talonu un preces iegādes apliecinošu dokumentu. Lai izvairītos no pārpratumiem, lūdzam rūpīgi iepazīties ar preces lietošanas instrukciju.

Garantijas saistības tiek anulētas gadījumos:

  • ja prece, kas paredzēta personiskām (sadzīves) vajadzībām, tikusi izmantota peļņas gūšanai, ražošanas vajadzībām vai citiem nepieļaujamiem mērķiem;
  • ja prece tikusi lietota neievērojot lietošanas instrukcijā norādītos brīdinājumus;
  • ja uz preces saskatāmas nekvalificēta remonta pēdas;
  • ja veiktas izmaiņas preces konstrukcijā vai shēmā;
  • ja preces sērijas numurs ir izmainīts, izdzēsts vai nav nosakāms.

Bojājumi, kuri anulē garantiju:

  • bojājumi, kurus izraisījusi svešķermeņu, vielu, šķidrumu, kukaiņu iekļūšana preces iekšienē;
  • bojājumi, kurus izraisījusi stihija, ugunsgrēks, sadzīves faktori, nejauši ārējie faktori (strauja sprieguma maiņa elektriskajā tīklā u.c.), kā arī nelaimes gadījumi;
  • bojājumi, kurus izraisījusi neatbilstība barošanas, telekomunikācijas un kabeļu tīklu parametru standartiem un citi ārējie faktori;

Garantija neattiecas:

  • uz izlietošanas materiāliem, piederumu (aksesuāru) komplektiem un barošanas elementiem, ja šādu nomaiņu paredz konstrukcija un tas nav saistīts ar preces izjaukšanu.

NORDMEN  neuzņemas atbildību par iespējamo kaitējumu, kuru prece tiešā vai netiešā veidā varētu nodarīt cilvēkiem, mājdzīvniekiem vai mantai.

Preces atpakaļ atdošanas tiesības:

  • LR MK Noteikumi Nr. 255 „Noteikumi par distances līgumu” nosaka, ka pircējam ir tiesības atteikties no līguma 14 kalendāra dienu laikā un atdot interneta veikalā iegādāto preci atpakaļ pārdevējam.
  • Patērētāju tiesību aizsardzības likuma 12. panta vienpadsmitā daļa nosaka, ka patērētājs ir atbildīgs par preces kvalitātes un drošuma saglabāšanu atteikuma tiesību realizēšanas termiņā.

Pagarinātā garantija NORDMEN

NORDMEN Pagarinātā Garantija nodrošina:

  • Bezmaksas remonts, ja tiks atklāts ražošanas defekts.
  • Preces apmaiņa, ja remontrs nav iespējams.

Vai jums joprojām ir jautājums?

Lūdzu, sazinieties ar mums, lai iegūtu vairāk informācijas.